piątek, 7 lipca 2017

#messy

Hej wszystkim! Dzisiaj kolejna stylizacja, ale obiecuję, że kolejny post będzie bardziej dyskusyjny :D Dowiedziałam się dzisiaj,że dostałam się na wymarzone studia, więc wreszcie mogę się wyluzować. Nie mogę uwierzyć, że ten czas szybko leci i już minęło 1,5 miesiąca moich najdłuższych wakacji, niech ten czas się zatrzyma! W zeszłym tygodniu spełniłam kolejne marzenie i byłam na Openerze na którym usłyszałam mojego ulubionego wykonawcę The Weeknd. Bardzo miło spędzony czas, cudowna atmosfera i po prostu nadal nie mogę się otrząsnąć i nie wiem co ze sobą zrobić...... A teraz zapraszam do obejrzenia stylizacji. Ci którzy śledzą dłużej mojego bloga znają już wszystkie elementy które mam na sobie, ale chcę pokazać jak można łączyć różne ubrania ze sobą. Na luzie, ale też hipstersko i przede wszystkim mega wygodnie! :) I oczywiście #messybun









/bluza-zara/spodnie-h&m/buty-converse/plecak-h&m/

Co sądzicie o tej stylizacji? Lubicie nietypowe połączenia? Dajcie znać w komentarzach! ♥



34 komentarze:

  1. Chciałabym tak kiedyś wyjść na miasto :D Idealny strój na nieśpieszny spacer po Plantach. Jednak niebezpiecznie kojarzy mi się z tym, w co moja kochana mamuśka ubierała mnie za dzieciaka (a było to straszne). Chyba zrobiłabym te spodnie w kancik i byłoby git :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,byłoby git, bo próbowałam również z takimi spodniami :D

      Usuń
  2. Gratuluję dostania się na studia!
    Stylizacja bardzo fajna. Podobają mi się spodnie.
    p.s. KOCHAM POMIDOROWĄ ;)

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw - taki domowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całośc na luzie w fajnym klimacie, podoba mi się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyglądasz!
    Gratuluję dostania się na studia, można wiedzieć, gdzie tak wcześnie wyniki?

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, genialna stylizacja!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz swietnie! ja niestety rzadko kiedy ubieram tak dlugie bluzy ze wzgledu na to, ze jestem taka nizutka :D a ty wygladasz oblednie :)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogormna checia, buziaczki
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie, jak najbardziej mi się podoba
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, your blog is amazing! I love it! <3
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me on the my blog.
    I following you #48

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dostania się na wymarzone studia!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Such an amazing outfit,I love it!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ;) Ładna bluza ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna bluza, ładnie spodnie, jednak razem jakoś... nie wiem sama! Za to ty ślicznie wyglądasz!
    Czekam na więcej!
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń