sobota, 22 lipca 2017

Casual

Hej wszystkim! Ja jestem obecnie na wakacjach i wypoczywam nad morzem. Wracam i czeka mnie później kolejny wyjazd którego nie mogę się doczekać!!! Staram się wykorzystywać najdłuższe wakacje życia na maksa i mega się cieszę, bo mi się to udaje. Martwi mnie jedynie sytuacja w naszym kraju i mam nadzieję, że nie zabiorą nam wszystkiego o co tak długo walczyliśmy, wolności... 
Dzisiaj kolejna stylizacja, luźna i codzienna :) Upolowałam na wyprzedaży tę bluzkę,można powiedzieć, że to hiszpanka i od razu się w niej zakochałam- bardzo wygodna!








/koszula-h&m/spodnie-stradivarius/kapelusz-h&m/buty-h&m/torba-h&m/bluzka-mango/

Co sądzicie o tej stylizacji? Jak wasze wakacje? Dajcie znać w komentarzu!
Wbijajcie na mojego instagrama -dużo wakacyjnych zdjęć:)


28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Podobają mi się spodnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze iż wykorzystujesz wakacje na całe 100%! :)
    Miłego :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa bluzka, miłych wakacji nad morzem :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, miłych wakacji, też jadę nad morze :D
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie super, ja siebie jakoś w nich nie widze.. ale Tobie w nich super! Wypoczywaj na maxa!! Obserwuję bloga i będę wpadać częściej :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają te spodnie z butami Twoimi ♥ I ten kapelusz ♥
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz ;* oczywiście obserwuje ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo mi się podoba. Sama bym się tak ubrała :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Świetna stylizacja, bardzo ładna koszulka i uwagę zwróciły spodnie.
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wybio-300-dziekuje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że wykorzystujesz wakacje w 100%! Mnie nie do końca to wyszło, ale mam nadzieję, że w sierpniu zrealizuję wszystko, co sobie postanowiłam. Dużo planów popsuła mi pogoda. :/
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka,
    Fajny post, ja osobiście zapraszam również do siebie.
    Może blog troche innej tematyki niż twój ale prosiłbym aby można było by zajrzeć zobaczyć co tam się będzie działo? Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc proszę o ocene. Link: http://www.mateuszkozak.eu
    System komentarzy to DISQUS

    OdpowiedzUsuń
  13. Aj, zazdroszczę takich wakacji. Mi zdecydowanie przydałoby się trochę odpoczynku. Masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie mój faworyt, a co do sytuacji w kraju to się zgadzam! Obserwuje

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń