wtorek, 13 czerwca 2017

Bike trip


Hej hej ! Wakacje pełną parą.Tyle planów, mam nadzieję,że większość uda się zrealizować, zwłaszcza te podróżnicze! Trzymajcie kciuki ;) Dzisiaj kolejna stylizacja z kutrką w roli głównej. Gdy tylko ją zobaczyłam, musiałam ją kupić. Jest cudowna, jak większość kurtek z Zary zresztą :D Połączyłam ją z czarnym golfikiem, spodniami (można powiedzieć 3/4) i trampkami.Do tego plecak i okulary i outfit na rower gotowy! Tak, przyjechałam na tą sesję rowerem i potem podziwiałam naturę :D Wiem, że te spodnie na mnie wiszą, ale schudłam dosyć mocno i większość spodni jest mi teraz za duża, więc mam nadzieję,że wybaczycie! :D Zapraszam do obejrzenia zdjęć.










spodnie-h&m/buty-converse/golf-h&m/kurtka-zara/okulary-new yorker/plecak-h&m

Co sądzicie o tej stylizacji? Też pokochaliście tą kurtkę? Dajcie znać w komentarzach! <3

Zachęcam was też do pomocy -> https://pomagam.pl/aniawbostonie. Bardzo poztywyna i pełna pomysłów osoba i jedna z moich ulubionych bloggerek. Jeśli możecie - pomóżcie :)

INSTAGRAM

20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Powodzenia z realizowaniem postanowień :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jak najbardziej na TAK! Uwielbiam takie klimaty i obserwuję.

    Zapraszam do tego samego http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest troszeczkę ponura i monotonna, jednak uwielbiam połączenie czarnych spodni z tego typu paskiem. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    A dokąd w podróż się wybierasz, jeśli można wiedzieć ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję ♥
      Co do podróży to nie wiem dokładnie gdzie się udam, ale planuję Grecję, Chorwację, Pragę lub Kopenhagę :D

      Usuń
  5. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka świetna <3 Bosko w niej wyglądasz!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja trafiona w mój gust, bardzo mi się podoba :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak napisałaś jest Świetna na rower! Buty są boski :)
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka wymiata <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, aż z chęcią bym w nią wskoczyła
    wszystko super dopasowane :) masz styl!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń