wtorek, 30 maja 2017

Stripes


Witam serdecznie! Kolejny #ootd dzisiaj. Wiem,że jest gorąco i czerni lepiej w taką pogodę unikać, ale na trochę chłodniejsze dni jest to zestaw idealny. Stylizacja klasyczna, zaszalałam jeśli chodzi o spodnie, bo są dosyć szerokie, a ja zazwyczaj noszę obcisłe. Do tego golfik, skórzana kurtka, mini torebka, buty typu slip on i oczywiście okulary! Myślę, że wszystko prezentuje się interesująco. Zapraszam do objerzenia zdjęć :)










spodnie-h&m/golf-kappahl/kurtka-h&m/torebka-h&m/okulary-h&m/

Co sądzicie o tej stylizacji? Lubicie taki typ spodni? Czekam na wasze komentarze! <3

6 komentarzy:

  1. Dosyć odważna stylizacja jak na polskie standardy :D Mieszkam w Danii i tutaj co druga osoba ubiera się w ten sposób. Jestem całkowicie fanką i uważam, że te spodnie bardzo podkreślają talię :D Świetne! +obserwuję

    Paulina,
    www.blog.paulinakuciak.dk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę bardzo mi miło! :)

      Usuń
  2. Cudowne są te spodnie ! Sama uwielbiam takie stylizacje
    Fakt faktem jak na polskie standardy można zostać uznanym za ikonę kiczu Ale bardzo mi się
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważna stylizacja, ale dobrałaś ją w bardzo dobry sposób :)
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń