sobota, 18 marca 2017

Pink

Hej! W dzisiejszym poście stylizacja. Zbliża się wiosna, słońca jest coraz więcej i pojawia się więcej kolorów! Ja również na nie postawiłam :)
Jeśli śledzicie trendy to wiecie, że modny jest róż. Zawsze ten kolor lubiłam, więc oczywiście zawitał w mojej szafie. Oprócz tego podobno modne będą spodnie z postrzępionymi nogawakami, dziury i falbany - również pojawiły się w stylizacji. Macie więc prosty ouftit z najmodniejszymi kolorami i rzeczami i na w dodatku bardzo wygodny! Starałam się pokazać bluzkę ze wszystkich stron i pokazać właśnie falbany - świetne są. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)









                               
                                   /bluzka-stradivarius/spodnie-stradivarius/buty-converse/

Co myślicie o stylizacji? Czy róż również zawita w waszej szafie? Czekam na wasze komentarze! ♥

Zapraszam również na mojego instagrama, a jak macie pytania to na tumblra! :)


14 komentarzy:

  1. Stylizacja jest super ;)
    Uwielbiam czarne, klasyczne trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie kojarzą mi się z moim gimnazjum, zresztą liceum też :D Przestałam je nosić dopiero kiedy zrobiły się modne, ale ogólnie dziury uwielbiam.
    Różowe mam tylko linki na pranie (jednak czarny rządzi) i teraz się z tego cieszę, bo gdybym go lubiła, byłabym modna, a tego nie znoszę. Niemniej wygląda to ładnie i ogólnie moda użytkowa zmierza w całkiem fajnym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, trochę nie w moim stylu xd Najlepiej wyszło drugie zdjęcie <3 Bardzo mi się podoba.

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka ;) Zapraszam do mnie :
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta bluzka :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka ! Bardzo fajna wiosenna stylizacja :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja akurat na ten sezon:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ogromną chęcią przygarnęłabym tę bluzkę :D Mogłabyś podzielić się informacją gdzie ją zakupiłaś ? :D
    Całą stylizacji zdecydowanie wpasowuje się w moja garderobę, prosta nowoczeszna i wygodna klasyka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I bluzka jest ze Stradivariusa :)

      Usuń