wtorek, 31 stycznia 2017

Trochę koloru w zimowe dni

Hej wszystkim! Właśnie zaczęłam ferie, więc mam więcej czasu wolnego i mogę się zająć blogiem! Przychodzę ze stylizacją, co prawda niezbyt odpowiednią na zimowe dni (gołe kostki znowu). Zima kojarzy się z szarością, ciemnością i nudą - tak właśnie wyglądają nasze ulice podczas tej pory roku. Ja postanowiłam dodać trochę koloru i radości i tak oto powstała ta właśnie stylizacja. Ciepły,bordowy sweter, wygodne, nawiązujące lekko do wiosny spodnie, moje kochany buty typu oksford, ulubiony kapelusz i plecak - jak zwykle czerń musi być obecna :) Myślę, że powstała z tego klasyczna, elegancka, ale jednocześnie bardzo wygodna stylizacja. Z niecierpliwością czekam na wiosnę i więcej eksperymentów z ubraniami. Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)











/cały outfit - h&m/

INSTAGRAM - klik

Co myślicie o stylizacji? Też czekacie z niecierpliwością na wiosnę? Dajcie znać w komentarzach! <3

9 komentarzy:

  1. Kapelusz, buty, spodnie wszystko na tobie wygląda rewelacyjnie! :)
    PS. Ja też z niecierpliwością czekam już na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię zimę ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba mój ulubiony typ butów. Jak dla mnie są bardzo kobiece, a przy okazji nie tak wkurzające jak szpilki, które sugerują wciąż ,,jestem gotowa znieść każdy ból żeby tylko podobać się samcom". No i mają cudowny krój, kojarzący mi się z porządną, przedwojenną elegancją. Zresztą reszta twojej stylizacji też mi się trochę tak kojarzy, jednocześnie jest kobieca i interesująca, ale też z pewną elegancką manierą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi stylizacja ogromnie się podoba! Może niekoniecznie widzę siebie w takich spodniach, ale na tobie wyglądają one naprawdę dobrze :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój styl natomiast bardzo fajnie dobralas do siebie ubrania, które bardzo podkreślily twoja urodę i ten uroczy kapelusz :P pozdrawiam natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw trafił w moje gusta, szczególnie ten kapelusz i plecak ;)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu :D Lola0144.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super plecak i kapelusz <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń