niedziela, 27 listopada 2016

Minimalistycznie i klasycznie

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Wracam po długiej przerwie - przepraszam, ale ilość obowiązków mnie przytłacza i nie wiem w co mam włożyć ręce. Chwilą relaksu był dla mnie koncert Toma Odella - polecam! 
Dzisiaj kolejna propozcja outfitu. Prosto, ale klasycznie.Uważam, że klasyczny płaszcz powinien być w szafie każdej kobiety, niezależnie od tego co założymy (nawet dres) i tak będziemy wyglądać dobrze, więc jeśli macie akurat trochę gotówki to wybierzcie się na zakupy i się rozejrzyjcie. Ja dodałam jeszcze kapelusz, ciężke botki,dżinsy typu boyfriend i modny teraz choker. Myślę,że efekt jest ciekawy i jakoś się wyróżniam :) Zima zbliża się wielkimi krokami i nie ukrywam,że nie mogę się doczekać kiedy minie - ukrywanie się pod płaszczem, czapką, szalem i swetrami już mnie męczy i najchętniej wyjechałabym do jakiegość ciepłego, egzotycznego kraju ... 
Życzę wam miłego popołudnia i obiecuję wrócić z czymś nowym i ciekawym bardzo szybko! <3 Dziękuję za tak duże zainteresowanie i chęci współpracy! :)









/płaszcz-zara/kapelusz-h&m/spodnie-h&m/sweter-h&m/buty-lasocki/

Czy waszym zdaniem płaszcz też dodaje klasy i elegancji? Też sądzicie, że jest to obowiązkowy element szafy ? Co sądzicie o stylizacji ? Wpis został napisany we współpracy z portalem dla kobiet  :) Czekam na wasze komentarze! <3

17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Wszystko utrzymane w moich ulubionych kolorach. Ciuchy ładnie i delikatnie się ze sobą łączą.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny, klasyczny look. Uwielbiam kapelusze i jest Ci w nich wyjątkowo pięknie :)
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć!♥

      Usuń
  3. Tytuł posta idealnie odzwierciedla tą stylizację- nic dodać, nic ująć ;) Minimalizm co raz częściej dobrze się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. duży plus za minimalizm!

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta i klasyczna stylizacja. bardzo lubię tego typu outfity. nie są przekombinowane, nie jesteś przebrana :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie jestem zwolenniczką płaszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd kupiłam sobie pierwszy płaszcz - również uważam go za niezbędny element kobiecej garderoby.
    Jednakże mój jest na takie pory ok 15stopniowej temperatury...

    W płaszczu, każda szczupła/chuda osoba wygląda pięknie - można nieco bardziej "docenić" nogi :)

    Ja również ostatnio nie mam czasu na prawie nic...
    Za mało czasu, za dużo spraw na głowie...

    Jednak trzymam za Ciebie(i siebie :D) kciuki, że damy radę wytrzymać ten trudny czas!

    Powodzenia Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacji i na prawdę jesteś śliczna. A u mnie KONKURS świąteczny. Także wpadaj i bierz udział.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Płaszcz dodaje elegancji nie ważne co założymy, tyczy się to też nie tylko kobiet, ale też i mężczyzn!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kapelusze! ;D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń