sobota, 17 września 2016

Flower power

Cześć wszystkim! Ostatnie dni były bardzo gorące - temperatury wyższe niż w sierpniu, co naprawdę utrudniało chodzenie do szkoły i siedzenie w niej po 5-7 godzin,a do tego jeszcze jazda pociągiem.. Koszmar! Ja oczywiście musiałam się jeszcze przeziębić, więc chyba możecie sobie wyobrazić jak trudno mi się funkcjonowało.. Teraz ma się oziębić, więc przychodzę do was właśnie ze stylizacją na chłodniejsze dni (temperatura 16-19 stopni). Moja propozycja- półgolf z krótkim rękawem, bomberka, wygodne,luźne spodnie z motwem kwiatowym - złowione z wyprzedaży, (60 zł mniej!) są bardzo wygodne i właśnie swoim wzorem zwracają uwagę i czynią stylizację ciekawszą, wygodne buty i mała torebka, która pomieści wszystkie najistotniejsze rzeczy. Zobaczcie same! :)













/bomberka - h&m/ bluzka-kappahl/spodnie-zara/buty-h&m/torebka-h&m/okulary-h&m/

Co sądzicie o stylizacji? Jakie są wasze pomysły na chłodniejsze dni? Też udało się wam złowić coś z ostatnich wyprzedaży? Czekam na komentarze :)

18 komentarzy:

  1. Kurtka jest świetna! super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :D Muszę chyba kupić sobie taki top bo na Tobie bardzo mi się podoba :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka i spodnie:) Bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwowania i komentowania https://kaaisu.wordpress.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale o co chodzi? Bo nie rozumiem, normalna poza :)

      Usuń
  5. Ciekawe, całkiem inne od całej "modnej i popularnej" reszty spodni w azteckie, geometryczne lub kwiatowe wzory. Bardzo oryginalne :)
    Pozdrawiam,
    www.ogladam-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  6. Wow! Wyglądasz pięknie! Bardzo podoba mi się połączenie tego golfiku i tych spodni jak dla mnie bardzo oryginalne! Piękne zdjęcia!


    Pozdrawiam cieplutko:*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się,że ktoś docenił moje połączenia ubraniowe ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dlatego od razu musiałam je wziąć haha

      Usuń
  8. Fajna stylizacja, a spodnie wyglądają na bardzo wygodne,chyba muszę się zaopatrzyć w jakieś o takim kroju :)

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo polecam ten rodzaj spodni :)

      Usuń
  9. Ja na szczęście nie musiałam w tym tygodniu chodzić do szkoły, bo jestem chora, hahahah. Świetna stylizacja!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń