środa, 31 sierpnia 2016

Pożegnanie lata - moje najlepsze zdjęcia z zagranicznych podróży



Wakacje się skończyły. Znów będzie trzeba wrócić do szkolnych obowiązków i rutyny.  Ale na pewno każdy z nas będzie miał z tych wolnych dni miłe lub gorsze wspomnienia. Mam nadzieję, że jednak te dobre. Kocham podróżować i naprawdę bardzo się cieszę gdy mogę opuścić dom na kilka dni, żeby coś nowego zobaczyć. Chciałabym zwiedzić cały świat- to moje marzenie. Nie odbyłam tych zagranicznych podróży wiele, ale i tak jestem szczęśliwa, że odwiedziłam inne miasto i poznałam inną kulturę. Ponieważ większość podróży do innych krajów odbyłam przed założeniem bloga to postanowiłam pochwalić się zdjęciami w tym poście. Przygotuję też na pewno podobny wpis,ale dotyczący podróży po Polsce, których odbyłam więcej. Z niecierpliwością czekam już na następne wakacje, które zaczne już 24/26 maja lub wcześniej i które potrwają aż do października. Tyle podróży czeka! ♥ Zapraszam do obejrzenia zdjęć i powspominania dawnych podróży :)



#Berlin

Byłam w tym mieście dwa razy i naprawdę je uwielbiam. Na pewno jeszcze nie jeden raz tam zawitam !







#Paryż

Moje ukochane miasto! ♥ Również byłam w nim dwa razy i na pewno kiedyś wrócę ! Miasto ma swój klimat i jego architektura mnie zachwyca. Zdjęć jest oczywiście więcej, ale nie będę was zanudzać :) 




















#Wersal

Chyba każdy jak jest w Paryżu to przy okazji odwiedza też Wersal. Też byłam dwa razy i za każdym razem musiałam czekać w mega długich kolejkach.








#Bruksela

W drodze powrotnej z Paryża wstąpiłam też do Bruskeli. Ładne miasto, również posiadające swój urok. Polecam przejść się po mieście o 3 w nocy, wtedy dopiero czuć ten klimat :D









#Reims

Wypad dosłownie na godzinę, aby zobaczyć tą słynną katedrę :)






#Saumur

Więcej o moim pobycie w tym mieście możecie poczytać w tym poście -> klik.










#Angers




















#Amboise









 To już wszystko. Jak widzicie byłam głównie we Francji :D  


Stworzyłam sobie również mapki, na których zaznaczam kraje i województwa w których byłam. Jak widzicie jeszcze dużo podróży przede mną :D Trzymajcie kciuki,żeby się udało :)

Zdjęcia się podobały ? Co sądzicie o tych miastach ?  Może w którymś z nich byliście ? I jeśli macie jakieś pytania to śmiało piszcie.  Czekam na wasze komentarze ! :)

5 komentarzy:

  1. Również uwielbiam podróżować, tak samo jak ty. Jednak oprócz w Berlinie nie byłam w żadnym innym z wymienionych przez Ciebie miastach. Berlin jest cudownym miastem i jeżeli miałabym możliwość pojechania tam jeszcze raz, tym razem nie w dzień wizyty prezydenta USA w tym mieście, to na pewno bez wahania bym się zgodziła.

    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/nowy-rozdzia-w-moim-zyciu_31.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez kocham podróżować ! Chciałam zrobić takie swoje mapki ale nie miałam pomysłu, więc dziękuje za podsunięcie go :D
    Pozdrawiam

    http://remakess.blogspot.com/ z

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleee Ci zazdroszczę, że byłaś w Paryżu ! Muszę się tam kiedyś koniecznie wybrać.. Całe życie przede mną ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najdłuższe wakacje życia się zbliżają, tak, tak, jednak najpierw matura ;P bardzo, bardzo zazdroszczę zobaczenia Wersalu! Fotki znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia i miejsca cudowne... zazdroszczę bardzo :3

    OdpowiedzUsuń