niedziela, 14 sierpnia 2016

Ciesz się życiem ! - instagramowe inspiracje

Instagram to serwis społecznościowy służący do publikowania zdjęć i filmów. Jest też doskonałym edytorem - posiada duży zasób filtrów i narzędzi do obróbki. Na pewno każdy zna tą popularną aplikację. Konta na tym serwisie posiada prawie każda gwiazda i firma. Zdjęcia, które są tam umieszczane dotyczą różnych rzeczy- niektórzy wstawiają zdjęcia przedstawiające ich codzienne życie, inni prezentują swoje ubrania, kosmetyki, podróże, ktoś chwali się wypiekami, ktoś inny swoimi ćwiczeniami na siłowni - jest tam dosłownie wszystko, a to sprawia, że serwis ten jest miejsem pełnym inspiracji...
Ja zaczęłam swoją przygodę z instagramem w 2013 roku i mogę powiedzieć,że trochę się przez ten czas zmieniało. Teraz bardzo liczy się estetyka, prezentacja i niestety też liczba obserwujących. Ja również przeszłam zmianę i zaczęłam inaczej prezentować zdjęcia, bardziej dbać o to co umieszczam i w jaki sposób pokazać daną rzecz. Nie ukrywam, że też zależy mi na obserwujących, gdyż wtedy więcej osób może zobaczyć moje zdjęcia i mogę kogoś zainspirować. Nie ukrywajmy, że na instagramie bardzo łatwo jest się wybić i zarabiać.
Dla mnie serwis ten jest przede wszystkim kopalnią inspiracji. Codziennie znajduję na nim coś co mnie urzeka, motywuje i pozwala dostrzec jak piękny jest świat w którym żyjemy. Pokazuje, że warto podróżować i odkrywać różne miejsca i że trzeba się cieszyć z najmnieszych rzeczy jak np. zwykłego ciasta. Ostatnio odkryłam wiele kont, głównie podróżniczych i lifestylowych, które właśnie obudziły we mnie radość do życia. Też będę chciała w przyszłości tak dużo podróżować i cieszyć się i dzielić z tym innymi ludźmi - mój #lifegoal ! Oto lista tych ciekawych kont, zajrzyjcie na te profile i zacznijcie cieszyć życiem i dzielcie się tym szczęściem z innymi. !:)



































Bardzo spodobał mi się ten profil -> @ spendlifetraveling. Urzekły mnie te cudowne zdjęcia.  Tylko zachęcają do tego by zaoszczędzić trochę pieniędzy i ruszyć w świat, odkrywać nowe miejsca. Wejdźcie koniecznie też na bloga -> http://www.spendlifetraveling.com





Więc chyba nie ma na co czekać, tylko powoli zacząć szukać miejsc, które warto odwiedzić.
Zazdroszczę tych cudownych widoków, w tym roku nie udało mi się wyjechać za granicę, ale mam nadzieję, że w przyszłym się uda i będą to najlepsze wakacje.

















  No to chwytajmy aparaty/telefony do ręki i uwieczniajmy piękne rzeczy, chwile i cieszmy się życiem !

Zaciekawiły was te profile ? Dostrzegliście tą radość i piękno ?
Znacie jakieś ciekawe profile, jeśli tak to koniecznie podajcie !!! Zostawcie też swoje instagramy i zapraszam na swojego -> klik
Czekam na komentarze ! :)

17 komentarzy:

  1. Świetne konta wybrałaś, nawet parę zaobserwowałam!

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam insiracyjne posty na blogach, szczególnie z tumblra. tu zainspirowałaś mnie osobami. konta, są perfekcyjne. ich stylistyka jest flawless, uwielbiam takie instagramy, mimo że ja takiego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się Cię zainspirować, oto mi właśnie chodziło !

      Usuń
  3. Świetne instagramy. Muszę parę z nich zaobserwować :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wyjątkowe instagramy! Ja uwielbiam ten portal właśnie za możliwość znajdowania cudownych inspiracji :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne instagramy! Chyba znalazłam zajęcie na wieczór, muszę je wszystkie dokładnie poprzegladać ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam podróżować i chętnie przywiozłabym takie z wakacji, na swoim insta też wrzucałam tego roku trochę fotek z Chorwacji i Włoch
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia na tych instagramach są piękne. Uwielbiam podróżować! Zapraszam na swojego insta https://www.instagram.com/_bogisia_/ dopiero zaczynam. Mam nadzieję że kiedyś znajde się na twojej liście instagramowej :) Zapraszam również na bloga http://bogwilife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerkam, może mnie zainspiruje :)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy i fajny blog. Piękne zdjęcia. Zapraszam do mnie, jestem tu nowa http://domowapanitrener.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem że... zaraziłaś mnie tymi instagramami!! Sama staram się prowadzić właśnie takiego instagrama i zauważam że przychodzi mi dużo like i obserwacji. Jak się patrzy na takie osoby to aż się zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zazdrość po prostu zżera od środka ..

      Usuń
  11. też obserwuję 'spendlifetravelling' ;)
    http://normxcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oglądać 'motywacyjne' profile na Instagramie! Sama staram się uwieczniać każdą chwilę, która według mnie powinna zostać w mojej głowie na dłużej.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne profile, fajnie że zawarłaś je w tej notce ;)
    pozdrawiam
    http://klaudia-koval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oglądać takiego typu inspiracje a te są świetne·!

    OdpowiedzUsuń