środa, 24 sierpnia 2016

Bluza? Zdecydowanie tak!

Bluzy to jeden a trendów na sezon jesień-zima 2016/2017. Najlepiej większa 2 rozmiary, z kapturem i ciekawym nadrukiem. Najpopularniejszą marką, która tworzy ciekawe, zwracające uwagę bluzy jest francuska marka Vetements. Gwiazdy pokochały ubrania stamtąd ! Oprócz tego bluzy zawitały też w najnowszej kolekcji m.in. Alexandra Wanga. Ale po co wydawać fortunę na zwykłą bluzę od projektanta jak można znaleźć świetne w sieciówkach ?
A oto co m.in. proponują nam właśnie sieciówki :)

             /1. Pull&Bear 2. Stradivarius 3.Bershka 4. Zara 5. New Look 6. h&m 7. Zara 8. h&m/

Myślę że bluzy są ciekawe,zwłaszcza ta czerwona z Zary ! Nigdy nie przepadałam za bluzami, ale ostatnio jedną zakupiłam i czuję się w niej naprawdę dobrze. Wcale nie męsko. Jest wygodna, nie krępuje ruchów, a zestawiając ją np. z długą spódnicą wygląda się naprawdę stylowo. Zapraszam również do obejrzenia mojej stylizacji z tą częścią garderoby w roli głównej :)


















          /bluza-h&m/spodnie-h&m/plecak-vintage/okulary-new yorker/buty- adidas stan smith/

Co sądzicie o stylizacji ? Lubicie bluzy lub zamierzacie je kupić ?  Do czego najczęściej je nosicie ? Czekam na komentarze ! :)


10 komentarzy:

  1. Te z ZARY bajeczne,Twoja stylówa extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubranka ! No i oczywiście bardzo ładne zdjęcia :) Będę wpadała do Ciebie częściej ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bluzy! ta z myszką jest cudowna *.* kupiłabym ją sobie :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam bluzy, a najbardziej te o 2 rozmiary większe!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne bluzy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. w czasach liceum te uwielbiałam bluzy,teraz rzadko je zakładam,ale jest wielefajnych modeli twoje propozycje rowiez przypadly mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, lubię nosić bluzy :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń