niedziela, 7 sierpnia 2016

Black is such a happy colour !

Wow ! Pierwszy raz od 2 lat mam na sobie sukienkę. Byłam zaskoczona,że odkąd w sklepach zaczęły pojawiać się letnie ubrania ja cały czas rozglądałam się za idealną dla mnie sukienką. Kupiłam - oczywiście czarną i bardzo się cieszę. To cudowne,że nawet ubrania mogą sprawiać tak ogromną radość. Trochę kobiecości mi nie zaszkodzi haha. 
Czarny to najgorszy kolor na upały, ale nawet wtedy mam go na sobie. Oto stylizacja - sukienka, najwygodniejsze buty na świecie, mini torebka, kwiatowa narzutka i moje nowe, ukochane okulary (te okrągłe to zdecydowanie moje ulubione modele). 










/sukienka-h&m/narzutka-h&m/buty-h&m/torba-h&m/okulary-New Yorker/

Co sądzicie o tej stylizacji ? Lubicie i macie dużo sukienek w waszych szafach ? Dajcie znać w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w tej czarnej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś częściej nosić sukienki :) W tej jest ci bardzo dobrze! Osobiście, uwielbiam tę część garderoby i lubię często je nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ! Bardzo ładnie Ci w tych okularkach :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czarne sukienki. :) Stylizacja jest świetna!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń