niedziela, 24 lipca 2016

Rainy day outfit

Deszcz w wakacje to chyba najgorsze co może być. Chcesz wyjść, spędzić czas na świeżym powietrzu, ale nie możesz, bo pogoda na to nie pozwala. 2 minuty na zewnątrz, a już jesteś cała przemoczona. My w taką koszmarną pogodę wybrałyśmy się na zdjęcia. Sądziłyśmy, że to tylko drobny deszczyk i zaraz zniknie, ale myliłyśmy się i wróciłyśmy całe mokre. Ale czasami trzeba się poświęcić :) Outfit zwyczajny, prosty, ale musiałam pokazać moją zdobycz z wyprzedaży z Zary. Po prostu zakochałam się w tej kurtce - jest cudowna ♥













/kurtka-Zara/plecak-h&m/bluzka-stradivarius/buty-vans/parasol-ikea/

Co sądzicie o tej stylizacji i kurtce? Upolowałyście coś ciekawego na wyprzedażach ? Czekam na komentarze ! :)

16 komentarzy:

  1. Też uważam, że deszcz w wakacje to coś okropnego. U mnie na szczęście brzydka pogoda przeszła kilka dni temu, i można cieszyć się słońcem.
    Super stylizacja, jak i kurtka.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No w Gdańsku ten deszczyk był w piątek i też zdjęcia miałąm robic i nei wyszło :(
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam w Gdańsku w piątek haha, trudno się pracuje w deszczu - nie polecam :(

      Usuń
  3. U mnie na szczęście teraz świeci słoneczko :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu planuję sesję w deszczu pod parasolką, oczywiście mam na myśli "deszczyk". :D Całe szczęście u mnie pogoda się znacznie poprawiła i mogę ją wykorzystywać w stu procentach. ;) Świetne zdjęcia!

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Deszcz do najprzyjemniejszych nie należy... Ale za tozdjęcia mają swój urok!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kurtka! Prosta klasyczna ! Mam podobna tylko wykończenie a'la bomberka :)
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, od razu się w niej zakochałam haha :)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja! Szczególnie plecaczek! A w jakiej cenie go kupiłaś?

    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! 30 lub 40 zł z wyprzedaży :)

      Usuń
  8. Świetny outfit! Bardzo podoba mi się twoja kurtka jak i plecak który sama planuje niedługo kupić! :D
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Pozdrawiam również :)

      Usuń
  9. Zgadzam sie z tym że deszcze w lato są okropne bardzo ciekawy post http://princessesx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń