niedziela, 31 lipca 2016

Photo Diary #3 - Trójmiasto

Niedawno wróciłam ze swoich wakacji w Trójmieście. Wcześniej byłam tylko w Gdańsku,a teraz udało mi się zobaczyć wszystkie trzy miasta. Mieszkałam w Gdyni,w centrum, więc do plaży i ważniejszych obiektów miałam dość blisko. 3 dni bez internetu, telefon używany tylko do robienia zdjęć i kręcenia filmików, dużo dużo chodzenia (schudłam 2 kg !), całe dnie poza domem, nieprzespane noce, albo sen, ale tylko po 4-5 godzin = idealny sposób na spędzenie wolnego czasu, zapomnienie o problemach i odcięcie się od rzeczywistości. Cudowne uczucie - polecam wszystkim.
Wszystkie trzy miasta mają swój urok, a Gdańsk zachwyca przede wszystkim pod względem architektonicznym - jest to według mnie drugie po Krakowie najpiękniejsze miasto w Polsce. Uważam, że również tereny wokół plaż są bardziej na światowym poziomie i prezentują się o wiele lepiej niż np. Mielno. W Gdyni koniecznie musicie zobaczyć akwarium, a w Gdańsku przejechać się słynnym "Gdańsk Eye". Bilety są drogie, ale świetnie widać stamtąd panoramę miasta !
 Zapraszam do obejrzenia zdjęć z tego pobytu i do filmiku -> kilk



























































Byliście w Trójmieście ? Jakie są wasze wrażenia ? Jakie adresy polecacie ? Czekam na komentarze! :)
Zapraszam również na mojego instagrama -> klik
Od dzisiaj jestem też na youtube, gdzie również zapraszam :) ->klik


3 komentarze:

  1. az chce się tam pojechać! szkoda że z Bieszczad mam tam az tak daleko..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Musze się kiedyś wybrać tylko drugi koniec Polski.

    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, koniecznie się wybierz !

      Usuń