poniedziałek, 4 lipca 2016

Denim look

Dżinsy pojawiły się na świecie w XIX wieku i zostały zaprojektowane przez amerykanina - Levisa Straussa (założyciel firmy Levis - jedne z najdroższych dżinsów). Bardzo szybko zyskały popularność, zwłaszcza wśród młodzieży. Jest to moim zdaniem obowiązkowy element w szafie każdego, gdyż dżinsy pasują praktycznie do wszystkiego i są przede wszystkim bardzo wygodne. Z tkaniny tej oprócz spodni robi się także kurtki i koszule. Teraz na ulicach widzimy prawie co drugą osobę w dżinsowej kurtce i dżinsach - przede wszystkim z dziurami, typu boyfriend i z wysokim stanem. Dżins jest ponadczasowy i nigdy z mody nie wyjdzie.
W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić właśnie denim look - dżinsowe spodnie z dziurami w połączeniu z dżinsową kurtką, neonowymi trampkami, bluzką z nadrukiem i okularami typu lenonki. Skróciłam także włosy i myślę, że do tego looku pasują idealnie :D



















/kurtka-h&m/spodnie-h&m/t-shirt-h&m/okulary-new yorker/buty-vans/

Co sądzicie o tej stylizacji ? Lubicie dżins i takie denimowe looki ? Czekam na komentarze ! :)

6 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie życia bez jeansu - rzeczywiście masz rację, że jest ponadczasowy :) ! Stuprocentową rację.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponadczasowy dżins zawsze dobrze wygląda. Uwielbiam denimowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszystko wygląda :) Udana stylizacja :)

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Ja z jeansów dawno zrezygnowałam i nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam je na sobie :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do jeansów to mam ich mnóstwo, jednak już od dawna ich nie noszę, z wyjątkiem jednej pary, która kocham nad życie. Teraz w mojej szafie przeważają czarne spodnie. Ale zgadzam się, on zawsze będzie w modzie.
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń