niedziela, 5 czerwca 2016

I need summer time

Źródło:quotesgram.com

                                                    #np Arctic Monkeys - Mardy Bum


Chyba wszyscy czekają już z niecierpliwością na lato i wakacje - na wymarzony odpoczynek. Ja również nie mogę się doczekać,mam tyle planów, które bardzo chciałabym zrealizować. Gdy pojawia się lato to i życie staje się lepsze ! Przede wszystkim chciałabym odwiedzieć wiele miejsc, spotykać się ze znajomymi i poznawać nowe osoby, chodzić na festiwale muzyczne, spróbować czegoś nowego, ale też niestety przygotowywać się do matury :(
Zapraszam do obejrzenia kolejnej stylizacji. Outfit na luzie, kolorowy i bardzo wygodny. Trochę festiwalowy, trochę jakby z przyczepy kempingowej, inny niż dotychczas. Uroku i trochę elegancji dodaje mu mój ukochany kapelusz ! Lato to również okres w którym pokazujemy więcej ciała, a co za tym idzie ?- kompleksy.  Jeśli chodzi o mnie,to staram się tych kompleksów nie mieć i lubić siebie, ale niestety czasami po prostu nie mogę patrzeć np. na swoje nogi. Zaczęłam bardziej dbać o swoje ciało zwłaszcza pod względem pielęgnacji, ale chciałabym być także bardziej aktywna i mieć ten swój body goal. Nienawidzę sportu, po prostu nie cierpię, lekcje wychowania fizycznego to jest dla mnie koszmar - zwłaszcza gimnastyka i gry zespołowe. Jednak bardzo lubię fitness i chyba nieźle się za siebie wezmę i w końcu przestanę narzekać.
Współczesny świat to bardzo zakompleksione społeczeństwo, wstydzące się swojego ciała, bojącego się wyróżnić z tłumu, bo ludzie coś powiedzą. Ulice są szare, bardzo rzadko można spotkać jakąś żywą i kolorową osobę, zwłaszcza w Polsce. Jest to bardzo smutne,bo po co zamartwiać się głupotami, trzeba się cieszyć z życia, bawić się, a jak coś nam się w sobie nie podoba to po prostu wziąć się do pracy i to zmienić. U mnie sprawdziło się już wiele razy :) Pamiętaj, nie użalaj się nad sobą, nie przejmuj innymi, tylko pracuj nad sobą i ciesz ! Zapraszam do obejrzenia stylizacji :)









                                                                 Cały outfit - h&m
Co sądzicie o stylizacji ?  A jak wasze przygotowania do wakacji ? Czekam na komentarze !

9 komentarzy:

  1. świetna stylizacja <3
    koszulka chyba najlepsza, albo to moja miłość do żółtego :)
    z kompleksami masz totalną rację - sama lepiej bym tego nie ujęła!
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny luźna stylizacja idealna na lato :)
    Ja szczerze będę się chyba nudzić w wakacje :D nie wiem czemu ale jakoś wole chodzić do szkoły :) chyba jestem dziwnym człowiekiem :D
    Super post jak i stylizacja :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chyba jesteś wyjątkiem haha :D Ale co kto woli :D +dziękuję ♥

      Usuń
  3. stylizacja w moim stylu :)
    fajny kapelusz :)
    planów na wakacje na razie nie mam czyli będzie pełen spontan :D



    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacje
    Ja z jednej strony czekam na wakacje a z drugiej się ich obawiam bo po nich zaczynam nowy rozdział w życiu jakim jest Liceum. Nowi ludzie nowy klimat i otoczenie :)
    Pozdrawiam
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego bać :) Dziękuję ♥

      Usuń
  5. hej :)
    nominowałam Cię do LBA, więc zajrzyj: http://bibliotekaamarzen.blogspot.com/2016/06/dziewiate-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń