niedziela, 1 maja 2016

Room tour ♥


Witam was w pierwszy dzień maja ! Wakacje coraz bliżej ! W dzisiejszym poście zabieram was na wycieczkę po moim pokoju. Nic z tego posta nie wyniesiecie raczej, ale zawsze lubiłam oglądać jak ktoś mieszka, więc może ktoś też zawsze interesował się wystrojem wnętrz i chętnie poogląda te zdjęcia :)  Myślałam kiedyś nawet o tym, żeby zająć się dekoracją wnętrz, ale już przestało mnie to tak interesować.Wystrój może trochę powiedzieć o naszej osobowości i upodobaniach ... 
Lubię otaczać się ładnymi rzeczami i dbać o to,żeby wszystko ładnie wyglądało. Wystrój też nie jest dla mnie obojętny,
Od kilku lat podobają mi się białe wnętrza i chciałam nawet zmienić kolor ścian w pokoju,ale stwierdziłam,że szkoda mi na razie wszystko zmieniać, a białe wnętrza pojawią się dopiero w moim własnym mieszkaniu.

Jak widzicie mój pokój jest dosyć kolorowy.Pełno wzorzystych poduszek - zawsze chciałam mieć dużo poduszek,kolorowe zdjęcia itp. Naprawdę miło spędza się w tym pomieszczeniu czas,a te kolory potrafią poprawić humor.

Łóżko niestety mam pojedyncze :( Zawsze, od najmłodszych lat chciałam mieć ogromne łóżko,ale niestety pomieszczenie jest zbyt małe. Mam 18 lat, ale pluszaki nadal są obecne - szkoda je wyrzucać,bo w większości są to prezenty przywołujące miłe wspomnienia..

Nie wyobrażam sobie pokoju bez tablic korkowych pełnych zdjęć i wspomnień ! Na mojej właśnie wiszą zdjęcia z podróży i spotkań z przyjaciółmi i rodziną, bilety po koncertach,a także moje własne wyroby. Zawsze wzbudza to zainteresowanie gości :D

Szafa oczywiście musi być duża :D Chociaż i tak brak w niej już miejsca :( Pewnie już zauważyliście,że wszystkie meble są z Ikei. Naprawdę mamy z moją mamą słabość do tego sklepu i nie wyobrażamy sobie,żeby kupować meble w innym miejscu.

                                      Tradycyjnie jakieś elementy związane z Paryżem :D

Biurko... Szczerze mówiąc biurko służy do tego,aby leżały na nim książki,których nie mam gdzie schować.Bardzo rzadko go używam. Lekcje rozwiązuje przy parapecie (nie wiem dlaczego) albo na sofie.Przy biurku kolejna tablica korkowa,a nad nią półka na której znajdują się głównie rzeczy związane z nauką języków. Obok komoda,w której przechowuję kosmetyki, kapelusze, szale i pamiątki ze szkół.


 Kocham kaktusy i nie mogło ich w moim pokoju zabraknąć :D
                        Zawartość jednej z szuflad ;) Zazwyczaj panuje w niej bałagan ...

                                  A taki efekt można zobaczyć wieczorem.Cudownie ...

A wy też uważacie,że wystrój pokoju może odzwierciedlać wnętrze  i dużo powiedzieć o człowieku ? Jakie wnętrza preferujecie ? Minimalizm czy przepych ? Czekam na wasze komentarze ! :)


8 komentarzy:

  1. Cudowny pokój! Wydaje mi się, czy tak samo jak ja uwielbiasz połączenie zielonego i fioletowego? Mam pokój w podobnych kolorach :) A jeśli chodzi o dekoracje, to normalnie czytasz w moich myślach ! :D Też kocham meble z Ikei.. mają takie śliczne rzeczy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Tak, lubię to połączenie - Ikea najlepsza ! :D

      Usuń
  2. Fajny masz pokój :) Tak właściwie to wystrój pokoju może odzwierciedlać wnętrze człowieka takim przykładem np. może być porządek wiadomo, że ludzie bardziej uporządkowani mają wszystko poukładane itd, a ludzie, którzy są mniej uporządkowani mają bałagan. Ja preferuje wnętrze chyba raczej z przepychem ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę minimalizm, ale po moim pokoju tego nie widać haha

      Usuń
  3. przyjemny pokój, taki spokojny i pewnie dobrze się w nim rozmyśla, lubie takie miłe przestrzenie :) pozdrawiam ciepło/ http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudownie ! Jeszcze nigdy nie widziałam room touru na blogu ale to jest extra pomysł ! Widzę, że też byłaś rok temu na koncercie Eda w Warszawie <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłam, bardzo miłe wspomnienia + dziękuję ♥

      Usuń