sobota, 14 maja 2016

Happiness looks gorgeous on you

Źródło: candidus (tumblr)

Witam was w kolejnym poście i nowej stylizacji ! :) Jak pewnie zauważyliście lubię ciemne kolory, praktycznie cały czas chodzę ubrana na czarno. Teraz postanowiłam jednak trochę ożywić outfit i dodać coś kolorowego, w końcu jest wiosna. Pojawił się więc żakiet (nie wiem jak to nazwać) w kolorze pudrowego różu, który jest teraz dość popularny i kolorowe buty sportowe. Jak kupuję sportowe buty to zawsze wybieram kolorowe, wyróżniające się z tłumu, a potem żałuję,że nie pasują mi do wszystkiego i nie kupiłam czarnych. Połączyłam wygodę i elegancję, żakiet z butami sportowymi a do tego dodałam moją nową miłość czyli torbę typu shopper.  Lubię takie połączenia, lubię się bawić modą. Myślę,że wygląda to interesująco i zwraca uwagę. Najważniejsza jest przede wszystkim wygoda, po co się męczyć - jest tyle świetnych pomysłów na różnego rodzaju stylizacje, ale najlpiej czujesz się i wyglądasz w tym co podoba się tobie ! A najlepiej jak na twojej twarzy gości również uśmiech ! :)

















/buty- new balance/żakiet-h&m/torba-h&m/
Bardzo przepraszam za nierówne zdjęcia :( A wy ? Też lubicie czasami łamać obowiązujący dresscode i dodać coś od siebie ? Mieszacie sport i elegancję ? Jaki styl preferujecie ? Czekam na komentarze ! :)
Zapraszam również na mojego instagrama -> klik


6 komentarzy:

  1. Świetny żakiet!
    U mnie to zależy... Lubię niekonwencjonalne rozwiązania, ale najcześciej czerń gości w mojej garderobie.. Pewnego dnia pomyślałam - ubiorę się kolorowo! I jedyne co to do czarnych spodni założyłam białą bluzkę :D
    obserwuję :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam podobnie, jednak czerń zawsze wygrywa eh :D

      Usuń
  2. Najważniejsze właśnie jest to żeby dobrze się czuć w tym czym się chodzi, ale nie ukrywajmy kolory dodają nam uroku. :D
    Żakiet jest prześliczny, pudrowy róż coraz bardziej widywany jest na ulicach :D
    www.issinay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodają, dodają i to jakiego :D Dlatego chyba czas na odświeżenie garderoby .. :D

      Usuń
  3. Masz rację! Czerń do wszystkiego pasuje :D

    alicjabielecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń