niedziela, 24 stycznia 2016

Zbieractwo - po co to wszystko ?

Mam słabość to ładnie wyglądających rzeczy i zawsze szkoda jest mi coś takiego wyrzucić. Więc jeśli tak bardzo mi się to podoba, to czemu tego nie zachować ?  Nie wiem czy to moje zbieranie można nazwać zbieractwem, bo wcale nie jest tego tak dużo i część z tych rzeczy do czegoś wykorzystuję, ale zostańmy przy tej nazwie. 
Pierwszymi rzeczami, których nie mogę się od tak pozbyć są torby po zakupach w sklepach odzieżowych i kosmetycznych. Naprawdę mam do nich taką słabość... Po prostu podobają mi się wzory, którymi są ozdobione te torby lub po prostu ich minimalistyczny wygląd (np. Zara). Mogę się też pochwalić,że kupiłam coś w sklepie, którego nie ma w Polsce (np. Lush). Leżą one wszystkie w szafie, nie wiem po co, ale po prostu mają tam zostać :D Nie no, na pewno się do czegoś przydadzą, zawsze potrzebne będą torby do np.przechowania czegoś i przyniesienia w dane miejsce. Czy tylko ja przechowuję takie torby ? :D Pewnie jest mi ich żal wyrzucać również z powodu mojej ogromnej miłości do ubrań :D



Następnymi skarbami są kubki znanej na pewno wszystkim sieci kawiarni Starbucks. Jestem uzależniona od kawy i frappuccino właśnie stamtąd. Gdyby nie ceny to na pewno bywałabym tam bardzo często. Kawiarnie te posiadają bardzo ładne kubki :D Zwłaszcza te sezonowe np. na jesień czy święta. Ktoś musiał się napracować zdobiąc te kubki różnymi wzorami, więc dlaczego je wyrzucać jeśli mogą się do czegoś przydać. Ja swoich używam do przechowywania długopisów, pisaków itp. i jakiś małych pamiątek. Prezentuje się to naprawdę bardzo ciekawie i oryginalnie :)























Następna rzecz to pudełka po butach. Nie zbieram ich, ale moja mama nigdy ich nie wyrzuca i zostawia jakby były potrzebne np. do szkoły. Ja postanowiłam wykorzystać właśnie te pudełka do przechowywania moich kosmetyków, okularów i biżuterii. Jest to bardzo wygodne i praktyczne. Wszystko jest uporządkowane w jednym miejscu, w danym pudełku znajdują się dane rzeczy, więc nie trzeba ich szukać po całej szufladzie i przede wszystkim panuje porządek.























Zbieram też metki po niektórych ubraniach i butach, które potem służą mi jako zakładki do książek. Na zdjęciu widzicie też naklejki, z pewnego lokalu z sokami, którymi można sobie ozdobić np. zeszyt i bilety i ulotki z niektórych wystaw i wykładów w których uczestniczyłam. Jest to na pewno miłe wspomnienie, ale także możliwość dowiedzenia się czegoś więcej, gdyż w każdej broszurce zamieszczone są dodatkowe informacje dotyczące wystawy. Grafika i wykonanie niektórych rzeczy mogą też zainspirować to stworzenia czegoś ciekawego samemu.
Zbieram również bilety wstępu do poszczególnych miejsc - jako pamiątka z podróży.


























A wy też zbieracie jakieś rzeczy i potem je w jakiś sposób wykorzystujecie ? Czekam na wasze komentarze ! :)

14 komentarzy:

  1. Ja raczej zbieram kosmetyki. Opakowania po ulubionych porafię przechowywać miesiącami :/

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam właśnie dodać kosmetyki haha, też mogłabym je przechowywać wieczność ;/

      Usuń
  2. Ja tak samo ja ty zbieram torebki po zakupach :D
    Ty masz kartony po butach ja natomiast pudełka po ShinyBoxie :D i kązde takie pudełko to inny "domek" w jednym są błyszczyki i pomadki, w drugim kremy do rąk i tak dalej :)
    Fajnie wiedzieć, że nie tylko ja tak mam :)
    Już myślałam, że jestem dziwna :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam,że tylko ja mam takie dziwne hobby :D

      Usuń
    2. a myślałam,że tylko ja mam takie dziwne hobby :D

      Usuń
  3. Ja zostawiam sobie torebki po zakupach. Przydają się potem jak idę gdzieś na zakupy, a nie chcę żeby mi doliczali za siatkę bo to bez sensu. Albo jak pożyczam książkę kuzynowi, to nie daję do ręki tylko do siatki bo ładniej wygląda ;p Pudełka po butach też zostawiam, bo chowam tam buty. Przynajmniej się nie niszczą, kiedy wynoszę je na strych, po sezonie.
    http://www.swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w stanie wszystko zbierać. Ja np. Zbieram długopisy albo pudełka po soczewkach:D

    OdpowiedzUsuń
  5. też zbieram przeróżne rzeczy m.in. właśnie bilety z koncertów lub różnych wydarzeń, dzięki temu kiedy tylko na nie spojrzę mam super wspomnienia ;)
    świetny post!

    zapraszam do mnie http://grixv.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, miło jest powspominać :) + dziękuję :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Mi także ciężko jest wyrzucać takie rzeczy.
    Jednak przy sprzątaniu pokoju w większości muszę się z nimi pożegnać :c
    http://mietowacytadela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten cały post to po prostu wszystko o mnie ! Też trzymam torebki ze sklepów, też zbieram metki i też przechowuję kubeczki ze Starbucksa !

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez zbieram torebki ze sklepow, nie jestem sama, hura!!! No i kartony po butach, ale tam zazwyczaj je przechouje, gdy nie sa mi potrzebne))

    OdpowiedzUsuń