sobota, 16 stycznia 2016

Oh, winter is here

Zima to zdecydowanie najgorsza pora roku na robienie zdjęć. Zimno, szybko robi się ciemno i brak chęci na wyjście gdziekolwiek... Z niecierpliwością czekam na wiosnę i wyższą temperaturę. Chciałabym podziękować za tak duże zainteresowanie dwoma ostatnimi postami, naprawdę jest mi bardzo miło,że tak dużo osób czyta moje wypociny :D
Dzisiaj przygotowałam dla was stylizację. Wreszcie dostałam moje wymarzone martensy. Czekałam na nie tyle lat i w końcu znalazły się w mojej szafie. Niestety, mam ogromny problem z ich rozchodzeniem. Pierwszy dzień kiedy je założyłam był naprawdę okropny: całe pięty okrwawione, nie mogłam chodzić i cały dzień musiałam siedzieć w domu, kolejny: założyłam grubsze skarpetki i owinęłam sobie stopy bandażem, efekt podobny. Teraz jest lepiej, ale chodzę w nich tylko w miejsca gdzie dojdę w 10 minut i nie będę musiała długo chodzić czyli np.supermarket lub szkoła językowa. Po prostu boję się w nich gdziekolwiek wyjść,bo boję się,że powtórzy sytuacja z pierwszego dnia. Nadal mam ślady po tych okropnych obtarciach... Podobno gdy przejdzie się ten okres,to potem martensy to najwygodniejsze buty na świecie ? Czy to prawda ? Jak przeżyć ten okres i radzić sobie z tymi obtarciami ? Czekam na wasze rady w komentarzach :D 
  


Bardzo nie lubię nosić czapek, ale niestety mróz zmusza mnie do ich  noszenia. Zdrowie ważniejsze !
Jest za zimno,żeby dobrze wyglądać :D Właśnie pod tym względem też nie przepadam za tą porą roku. Na ulicy muszę pokazywać się ukryta pod ciepłą kurtką,szalem i czapką - ciągle wyglądam tak samo. Trudno jest eksperymentować.



 Zimy nie wyobrażam sobie oczywiście bez noszenia ciepłych swetrów. Mam ich dość dużo w swojej szafie :D Możecie je zobaczyć w tym poście -> http://aisakm.blogspot.com/2015/10/hello-autumn.html


/sweter-H&M/koszula-H&M/torba-Letterbag/buty-Dr. Martens/

A wy lubicie zimę ? Jak radzicie sobie z mrozami ? Co sądzicie o stylizacji ? Czekam na wasze odpowiedzi i rady ! :) Pozdrawiam ciepło :)

4 komentarze:

  1. Ja zimę kocham! ;D Strasznie Ci współczuję z tymi butami, nienawidzę, gdy buty mnie obcierają.. Ten sweter jest śliczny!
    nothinghappenswith.blogspot.com zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo nie lubię zimy :( Mam teraz spory problem ze zdjęciami, gdyż ledwo wrócę ze szkoły, a już jest ciemno.

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń