sobota, 7 listopada 2015

It's more than music

Muzyka ... Hmm, szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie bez niej mojego życia. Tak naprawdę nie chcę nawet myśleć jakby cały świat bez niej wyglądał... 
Muzyka dodaje po prostu więcej kolorów i urozmaica nasze życie. Czym by było życie bez koncertów ??? Pozwala wczuć się w pewne role, pomaga odzyskać humor, umila wykonywanie codziennych czynności, a przede wszystkim pozwala nam się bawić i cieszyć. Słucham jej codziennie, nie ma dnia żebym nie przesłuchała chociaż jednej piosenki. 
Mój gust muzyczny tak jak mój styl bardzo się zmieniał. Aż wstyd mówić czego słuchałam jak byłam w podstawówce i na początku gimnazjum...Wiecie: Hannah Montana, High School Musical ( chociaż to nadal uwielbiam :D) itp. Ale chyba każdy z nas przechodził taki okres.
Obecnie słucham różnych gatunków muzycznych, ale moim ulubionym jest indie rock. Uwielbiam wielu wykonawców i wiele zespołów i naprawdę trudno byłoby mi wybrać tego ulubionego, zwłaszcza,że cały czas odkrywam coś nowego. Na pewno istnieje jeszcze wielu cudownych artystów, których nigdy nie odkryję... No cóż, ale takie jest życie. 
Na razie byłam tylko na jednym koncercie (Ed Sheeran),a chciałabym  być na wszystkich, które mnie interesują. Czekam aż ktoś ciekawy wreszcie przyjedzie do Poznania. No i oczywiście moje marzenie to pojechać na jakiś festiwal. Wiem,że spokojnie bym się tam odnalazła...
Mój wymarzony ? Coachella, a w Polsce Opener. Nie tylko super muzyka i atmosfera, ale też super ubrani ludzie. Może kiedyś uda mi się tam pojechać. 
Zapraszam was do obejrzenia relacji z mojego jedynego koncertu i zapoznania się z muzyką, której słucham codziennie. Może dzięki mnie znajdziecie kogoś nowego i interesującego.

MOI UKOCHANI WYKONAWCY I ULUBIONE ZESPOŁY :
  • The 1975
  • Arctic Monkeys
  • 30 Seconds To Mars
  • Ed Sheeran
  • Justin Bieber (tak, mnie też dopadła Biebermania, ale nie wstydzę się tego, a muzykę ma coraz lepszą)
  • Imagine Dragons
  • James Bay
  • Years&Years
  • Nothing But Thieves
  • Adele
  • Hozier
  • Fall Out Boy
  • The Kooks
  • Troye Sivan
  • alt-J
  • Tom Odell
  • Of Monsters And The Man
  • Drake
  • Passenger
  • Sam Smith
  • Chet Faker
  • Florence And The Machine
  • Kodaline
  • Mumford & Sons
  • Bastille
  • The Weekend
  • Coldplay
  • Phoenix
  • Kings of Leon 


 A gdzie mój książę ????


Jeśli tylko będziecie mieli okazję i uwielbiacie Eda Sheerana to koniecznie wybierzcie się na jego koncert. Cudowna i magiczna atmosfera i świetny kontakt z publicznością.


Na spotify pod nazwą aisakm znajdziecie moją playlistę :) 

A jaki jest wasz gust muzyczny ? Czym jest dla was muzyka ? Macie za sobą pierwsze koncerty ? Czekam na wasze komentarze:)

2 komentarze:

  1. Cóż moj gust muzyczny zdecydowanie rozni sie od Twojego. Ja wole np Koffin Kats i tego typu brzmienie (typowy rock'n'roll)

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teztez nie wyobrażam sobie zycia bez muzyki. Jestem z nia bardzo mocno zwiazana. Nie tylko jej słucham, ale także sama śpiewam.
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń