piątek, 9 października 2015

We all need change ...

Każdy z nas potrzebuje zmiany. Ostatnio dosyć mocno zastanawiałam się co mam zmienić i zrobić, żeby moje życie nie było takie nudne. Mam dość tej ciągłej rutyny która mnie otacza. Ale od czego mam zacząć ? Myślę,że przede wszystkim powinniśmy wszyscy zastanowić się co sprawia,że nasze życie nie jest takie jakie chcielibyśmy żeby było. Jestem osobą nieśmiałą i moim największym problemem jest to żeby się otworzyć i swobodnie rozmawiać z ludźmi. Jest poprawa, ale nie jest jeszcze idealnie. Chciałabym całkowicie pozbyć się tej wymyślonej przeze mnie bariery i zawrzeć te wymarzone przyjaźnie. Ale bardzo ciężko mi jest to pokonać, naprawdę czasami nie wiem co mam robić, ale potem przypominam sobie jak wiele straciłam i jakie są moje marzenia i staram się walczyć dalej. Zmiana jest potrzebna każdemu z nas, a jeszcze lepiej jak mamy obok siebie osobę która nam pomaga i ta zmiana i walka staje się łatwiejsza. Ważne jest to,że mamy dla kogo się zmienić i mamy cel, który chcemy osiągnąć - wtedy nasze ambicje rosną i za wszelką cenę staramy się próbujemy dokonać tej zmiany. Każdy z nas jest inny i zmaga się z innymi problemami, ale każdy może sobie nawzajem pomóc i zmienić czyjeś życie na lepsze. Życzcie mi powodzenia z moją walką z nieśmiałością  ( odważyłam się założyć bloga i pozować do zdjęć - to już coś ) i pamiętajcie - nie bójcie się zmian. Każdy z nas ich potrzebuje i mogą zmienić wasze życie na lepsze ! Ubrania też mogą wam pomóc :) 











/kurtka - Reserved/sweter - H&M/buty-H&M/torba-H&M/spodnie-H&M/

14 komentarzy:

  1. Myślę, że blog pozwoli Ci się otworzyć, powodzenia!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. blogowanie zmieni Twoje życie :-) początki zawsze są trudne. Hmm... nie wiem co oznacza nieśmiałość, bo taka nie jestem, ale z czasem u Ciebie to na pewni się zmieni :-) uwierz w siebie, mlżesz więcej niż Ci się wydaje :-) pozdrawiam ciepło :-* http://nieidealnaaa4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez kiedys bylam nieśmiała, ale wydaje mi sie, ze juz jest ze mną lepiej. Między innymi stałam sie odważna dzieki blogowaniu i trzymam za Ciebie kciuki, żeby Tobie tez sie udalo! Kilka postów wstecz u mnie na blogu jest poradnik jak pokonać swoja nieśmiałość. Moze Ci się przyda?

    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, u mnie też jest lepiej, ale z chęcią przejrzę ten poradnik :)

      Usuń
  4. Życzę powodzenia, a sweterek bardzo ładny :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny problem, co ty (chodzi mi o nieśmiałość), jednak z dnia na dzień staję się coraz bardziej otwarta i jest to u mnie spora zmiana ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę życzył powodzenia, bo go nie potrzebujesz! Dasz radę-głowa do góry.

    Pozdrawiam serdecznie...post czytało się miło, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Początek zapowiada się fajnie.Blogowanie jest mega pasją.Mam nadzieję że zostaniesz z nami na dłużej :)
    http://royal-girll.blogspot.com/2015/10/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bądź na blogu po prostu sobą :)
    Nie bój się hejtów ani krytyki.
    To pomoże Ci w otwarciu się i dążeniu do celu :)
    Świetna stylizacja! :D
    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany są zawsze potrzebne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. + śliczny kolor sweterka ! Bardzo mi się podoba !
    pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń