niedziela, 18 października 2015

The best things happen unplanned

Ten tydzień był dla mnie naprawdę kiepski. W mojej głowie panowała kompletna pustka jeśli chodzi o temat na bloga, do tego osobiste problemy i oczywiście nauka. Im jestem starsza tym bardziej przejmuję się różnymi rzeczami i dostrzegam o wiele więcej problemów które mnie otaczają. Oczywiście tęsknię za beztroskim okresem jakim było dzieciństwo. Niczym nie musiałam się przejmować, najważniejsza była zabawa. Ale jak każde dziecko miałam marzenia. Marzenia dotyczące mojej dalszej przyszłości. Chciałam być popularną nastolatką, z mnóstwem przyjaciół, mieć najprzystojniejszego chłopaka w szkole,mieć dużo kasy i ciuchów. Mam 17 lat i moje priorytety się znacznie zmieniły. Bardzo mało z moich dawnych życzeń się spełniło, ale teraz mam pełno nowych celów które chce osiągnąć i wiele marzeń, z których część już się spełniła. Przede wszystkim chcę pokonać moją nieśmiałość, osiągnąć jakiś sukces i być dla ludzi inspiracja. Chcę poznawać ciekawe osobowości i podróżować. Ale jak każda nastolatka czekam też na swojego księcia ... ♥ 
Podobno najlepsze rzeczy jakie przytrafiają nam się w życiu są niezaplanowane ... Hmmm, czekam, aż życie mnie pozytywnie zaskoczy. Nie chcę w każdym poście wstawiać stylizacji, bo to może się stać nudne, a chcę żebyście mnie lepiej poznali i zobaczyli,że mam coś do powiedzenia :D Chciałabym się z wami podzielić różnymi tekstami i obrazkami, które pomagają mi patrzeć na świat bardziej pozytywnie i po prostu cieszyć się wszystkim, nawet najdrobniejszymi rzeczami. Pamiętajcie wasze szczęście zależy od was samych. Nie bójcie się więc działać, stańcie się bardziej otwarci na świat. Ja właśnie tego próbuję i nie żałuję ani trochę.













Zwykłe słowa, a jak wiele potrafią zdziałać ... Muzyka też bardzo mi pomaga spojrzeć na świat z jeszcze większym uśmiechem, niedługo przygotuję playlistę, moich ukochanych piosenek, może kogoś zainspiruję i poznacie nowych, świetnych artystów.
A wy ? Pomagają wam różne teksty i cytaty ? Zgadzacie się z tym,że najlepsze rzeczy które nas spotykają to te niezaplanowane ? Podzielcie się swoimi myślami :)
Wszystkie zdjęcia pochodzą z tumblra.
Zapraszam ->  http://neeverrlaand.tumblr.com/
                   -> https://instagram.com/kmalengowska/

5 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywny i motywujący post! Masz racje, nasze szczęście zalezy od nas samych. Powinniśmy cieszyć się każdą chwilą i wykorzytac ją w 100%! Zgadzam się ze stwierdzeniem, że najlepsze rzeczy, to te niezaplanowane, na których wcześniej nie mieliśmy wpływu. Dają dużo więcej radości, niż te wcześniej zaplanowane. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty. Coś w tym jest, że najlepsze rzeczy pojawiają się wtedy, kiedy nic nie planowaliśmy ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ! Naprawdę dojść motywujący ! Masz naprawdę racje szczęście zależy tylko od nas to my musimy wiedzieć jak mamy robić aby być szczęśliwymi osobami :)


    Zapraszam do siebie ! Bardzo proszę o poklikanie to dla mnie ważne :)

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/10/wspopraca-z-choies-probny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, lubię takie oglądać!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń