niedziela, 25 października 2015

Inspire someone today

Witam serdecznie. Dzisiaj pomimo kiepskiej pogody i dużego wiatru wybrałam się na sesję i powiem, wam że była to sesja na której bawiłam się najlepiej. Nie wiem może tak działa na mnie świeże powietrze :D Oprócz stylizacji będzie mogli też zobaczyć jesienny krajobraz, który mnie otaczał. Cieszę się,że mojego bloga czyta tak dużo osób,które znam osobiście i im się podoba. To naprawdę miłe usłyszeć ciepłe słowa i pochwały. Trochę krytyki również nie zaszkodzi... Cieszę się,że kogoś inspiruję i że ktoś moje wpisy czyta. Dzięki wam dostaję jeszcze większej chęci aby tego bloga prowadzić. Nie bójcie sie wyśmiania i jeśli chcecie bloga założyć to go zakładajcie. Spełniajcie swoje marzenia, inspirujcie innych, niech zobaczą waszą kreatywność i odwagę. Naprawdę możecie wprowadzić wiele pozytywnych zmian do waszego życia. Tylko się nie bójcie, a inni niech wam zazdroszczą :D




















  /parka - H&M/plecak- Stradivarius/szal-H&M/golf-H&M/buty-H&M/

Co sądzicie o tej stylizacji ? :)


5 komentarzy:

  1. Stylizacja mega nam się podoba, jest jak najbardziej w naszym stylu :* Szczególnie przypadł nam do gustu szal, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny szalik masz. ;) i bardzo ładne zdjęcia, szczególnie te w ruchu. ;) i też lubię jak mi znajomi mówią, że mnie czytają i co im się podoba albo też nie. zdecydowanie łatwiej wtedy wyeliminować błędy, bo nie ukrywajmy, każdy je popełnia. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja w moich ulubionych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń