niedziela, 13 września 2015

What is coming is better than what is gone

Witam !
W dzisiejszym poście chciałabym się podzielić z wami moją stylizacją. Po dzisiejszych zdjęciach stwierdzam,że nie nadaję się na modelkę, ale z fotografowania stylizacji nie zrezygnuję :D Jak już wcześniej pisałam interesuję się modą i podobno świetnie i ciekawie się ubieram -  czy tak naprawdę jest - ocenicie sami :) Obecnie gustuję raczej w klasyce i ciemnych barwach i głównie tak się ubieram na co dzień. Najbardziej burzliwy okres przechodziłam w gimnazjum. Cały czas szukałam swojego stylu, eksperymentowałam,wyróżniałam się spośród innych uczniów. Często mnie obgadywano, bo miałam droższe buty i wyglądałam inaczej niż wszyscy. Ale taka jest młodzież w małych miastach ... W ogóle się tym nie przejmowałam i byłam sobą. I wiecie co ? Potem widziałam jak inni zaczynają mnie naśladować i zaczynają chwalić. To dodało mi większej wiary w siebie.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)








/ sweter - H&M / spodnie- H&M/ buty-H&M /plecak-Pull&Bear / okulary-New Yorker /


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz :)
    Masz podobne nastawienie do mnie, ciekawie u ciebie :D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w tym plecaku <3 widziałam podobny w hm, ale jeszcze trochę mi brakuje kasy aby na niego zarobić haha
    Genialnie stylizacja :)
    Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie :) mam podobny plecak
    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylówka ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń