wtorek, 8 września 2015

Today is a perfect day for a new beginning

Witam wszystkich. 
Jestem Kasia i obecnie uczę się w 2 klasie liceum (profil prawniczy). Mam 17 lat, w kwietniu skończę już 18  i wkroczę w "dorosłe życie".  Nie ukrywam,że boję się trochę przyszłości i tego jak będzie moje życie wyglądało, ale wszystko zależy ode mnie i będę się starać robić wszystko,aby było jak najlepsze ! Dlaczego założyłam tego bloga ? Hmm... Szczerze mówiąc zawsze chciałam bloga prowadzić, ale nigdy nie umiałam się za to wszystko zabrać. Dużo moich znajomych i przyjaciół namawiało mnie,żebym go założyła, więc w końcu zebrałam się w sobie i postanowiłam go założyć. Traktuję go jako nowy początek. Interesuję się przede wszystkim modą. Moda to całe moje życie. Zawsze muszę dobrze wyglądać, kocham kupować ubrania, oglądać pokazy, czytać pisma modowe, ostatnio zabrałam się też za historię mody. Zawsze też chciałam i nadal chcę być dla ludzi inspiracją. Moje inne zainteresowania: podróże (uwielbiam ♥), diy (bransoletki z muliny, decoupage), języki obce ( bardzo lubię się uczyć i poznawać nowe języki, uczę się angielskiego i francuskiego i swoją przyszłość chcę związać z jednym z nich), sztuka ( jestem wielką fanką impresjonizmu i sztuki nowoczesnej), design (wnętrza). Uwielbiam odkrywać nowe ciekawe miejsca, często chodzę z przyjaciółką po różnych interesujących i hipsterskich knajpkach i miejscach związanych właśnie ze sztuką i kulturą w Poznaniu ( stamtąd właśnie pochodzę i tam się uczę ). Bardzo lubię słuchać muzyki i chodzić na koncerty i festiwale i uważam,że mam naprawdę ciekawy gust muzyczny. 
Na moim blogu będę przede wszystkim umieszczać zdjęcia swoich stylizacji (podobno fajnie się ubieram :D), dzielić się z wami jakimiś moimi przeżyciami i pomysłami, może będę recenzować książki, które przeczytałam i polecać jakiś ciekawych artystów. Będzie to raczej blog lifestylowy. 
Będę tutaj w 100 % sobą. Mam nadzieję,że mnie polubicie i będziecie czytać tego bloga z wielką przyjemnością ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz