piątek, 18 września 2015

Photo Diary #2 (Mazury)

#np Vance Joy - Riptide 

#2 Mazury 

Jeśli tylko będziecie  mieli okazję jechać na Warmię i Mazury to jedźcie tam od razu ! W te wakacje miałam okazję spędzić 2 tygodnie w leśniczówce z dala od dużego miasta. Tylko las i pola wokół. Wypoczęłam, zapomniałam o otaczającej mnie szarej rzeczywistości, spędzałam czas aktywnie, siedziałam na dworze do późnych godzin wieczornych i leżałam na trawie oglądając gwiazdy. To były cudowne 2 tygodnie - mój summergoal :D Warmia i Mazury są piękne i pełne niesamowitych krajobrazów (udało mi się zrobić świetne zdjęcia zachodów słońca). Ale szczerze mówiąc, nie wytrzymałabym tam długo... Ja to jednak muszę mieć blisko duże miasto :D Ale parę dni daleko od hałaśliwego miasta też się przyda i może nawet skłoni do jakiś refleksji ...







































<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14455515/?claim=8p7hkxfcy4b">Follow my blog with Bloglovin</a>


2 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia, urocze króliczki :))
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń