piątek, 11 września 2015

Photo Diary #1

#np Troye Sivan - FOOLS

Po męczącym tygodniu szkoły w końcu znalazłam czas, aby napisać posta. Cofnijmy się na chwilę do cudownego okresu wakacji i powspominajmy ... Nie ukrywam,że te wakacje minęły mi bardzo szybko,a zwłaszcza sierpień. Jednak były to bardzo udane 2 miesiące, nie zrobiłam oczywiście wszystkiego co zaplanowałam, ale chociaż część postanowień udało mi się zrealizować z czego się bardzo cieszę. Podczas wakacji jak większość,głównie odpoczywałam. Ale znalazłam również czas na spotkania z przyjaciółmi i znajomymi i odnowiłam stare znajomości, szlifowałam swój angielski i francuski, ale przede wszystkim podróżowałam i świetnie się bawiłam. Czym są wakacje bez podróży ? Nie wyobrażam sobie wakacji bez wyjazdów i właśnie swoimi tegorocznymi podróżami chciałam się z wami dzisiaj podzielić :) W tym roku odwiedziłam: Paryż (czerwiec), polskie morze (lipiec) i Warmię i Mazury (sierpień).

#1 Paryż

Kocham Paryż i Francję i wszystko co jest z nią związane (język,moda, kultura,kuchnia itp.). To był mój drugi raz w Paryżu i mam nadzieję,że nie ostatni. Kocham to miasto i zawsze będę do niego z wielką radością wracać. Miasto to jest bardzo zróżnicowane kulturowo, bardzo kolorowe i niezwykle żywe (zwłaszcza nocą, polecam spacer po Paryżu nocą) ,a Francuzi są bardzo miłymi i uprzejmymi ludźmi. Nie ma problemów z porozumiewaniem się, wszystko da się załatwić.Zapraszam was do obejrzenia kilku zdjęć z Paryża. 





Makaroniki - polecam ! ♥





Małe zakupy :)











Zdjęć mam oczywiście o wiele wiele więcej, niestety nie wszystkie znajdują się na moim laptopie, ale na pewno jeszcze nie raz się z wami tymi zdjęciami podzielę. Zdjęcia z nad morza i Mazur w następnym poście! Miłego oglądania :)

1 komentarz:

  1. Zazdroszczę, ciasteczka Oreo w białej czekoladzie wyglądają na pyszne ;D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń