niedziela, 20 września 2015

Every day is a fresh start

Witam was serdecznie w ten niedzielny wieczór. Niestety chyba będę chora … Ale mimo przeziębienia wybrałam się dzisiaj na zdjęcia i chcę wam pokazać moją kolejną stylizację. A czym dla mnie jest moda, wygląd i w ogóle ubrania ? Zawsze gdy poznaję kogoś nowego najpierw zwracam uwagę na to jak wygląda. Wiem, że ważniejszy jest charakter, ale prawdę mówiąc większość z nas najpierw zwraca uwagę na wygląd, a charakter schodzi na dalszy plan. Patrząc na strój, wygląd i postawę człowieka można wywnioskować wiele rzeczy. Osoba dobrze ubrana, wyróżniająca się z tłumu jest oryginalna, nie boi się eksperymentować, widać, że o siebie dba, jest schludna i myślę, że kreatywna. Uważam, że moda i ogólnie ubrania są w stanie dodać człowiekowi większej pewności siebie. Tak jest w moim przypadku. Jestem cichą, spokojną i nieśmiałą osobą, ale patrząc czasami na mój strój  wiele ludzi myślało, że jestem bardzo pewna siebie. Strój jest naszą wizytówką, pozwala nam pokazać się  ludziom obcym z tej strony, którą chcielibyśmy, aby nas postrzegano. Strojem wzmacniamy nasze dobre strony, próbujemy  pokazać  ludziom, kim jesteśmy i jaki mamy humor, ale często też po prostu się za nim chowamy…














/koszula-H&M/ spodnie- H&M/ kapelusz- H&M/ buty- H&M/


3 komentarze:

  1. Fajna koszula;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zawsze zwracam uwagę na wygląd, choć i tak zawsze najważniejszy jest charakter. Ale to chyba normalne, że najpierw zwracamy uwagę na to jak ktoś wygląda:p podoba mi się Twoja koszula;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń